Campagne Dichtbij genoeg te beleven

Wie heeft het Gardameer nodig als je de Tuindorpvijver hebt? Je hoeft niet ver weg te gaan, in Hengelo is er dichtbij genoeg te beleven! Begin mei is de ludieke campagne #uitinhengelo, #dichtbijgenoegtebeleven van Hengelo Promotie in samenwerking met Hardt van start gegaan. Een campagne met een stevige knipoog om Hengeloërs en bezoekers te prikkelen het bijzondere aanbod in eigen stad eens vanuit een andere hoek te bekijken. Want dichtbij ís er genoeg te beleven in Hengelo!

Uit in Hengelo

Het is tijd om alles wat Hengelo te bieden heeft op het gebied van vrije tijd op een ludieke en pakkende manier in de etalage te zetten. Met onze unieke campagne Uit in Hengelo willen we de trots van Hengeloërs vergroten door te laten zien dat men niet ver weg hoeft te gaan om veel te beleven. De meest bijzondere bestemmingen vind je immers om de hoek! Plekjes waarvan je misschien niet eens het bestaan wist. De komende weken laten wij de komende maanden de meest unieke en misschien nog wel onontdekte hotspots van Hengelo zien.

Winactie: zet jouw Hengelo op de kaart!

Er valt genoeg te zien en te doen in onze veelzijdige stad en dát maken we graag wereldkundig. En dat doen we graag samen met jou! Een onderdeel van de campagne is een ludieke Polaroid Winactie; we dagen je uit om op zoek te gaan naar je eigen ludieke hotspot van Hengelo om vervolgens hiervan een beroemde ‘Toeristen cliché Polaroid foto’ te maken. Door deze te delen met #uitinhengelo op social media maak je kans op waanzinnige prijzen, zoals een Citytrip in eigen stad. Alles over de winactie lezen?

 

 

Ontvang maandelijks een nieuwsbrief met het laatste nieuws van Uit in Hengelo. Uitschrijven kan op elk moment via een link onderin de nieuwsbrief. 

Abonneer je op onze nieuwsbrief